Yay een weekend vol races! - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu Yay een weekend vol races! - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu

Yay een weekend vol races!

Door: Deborah Jonker

Blijf op de hoogte en volg Deborah

02 September 2014 | Denemarken, Nordborg

Donderdag 28 augustus zijn we met Ib mee geweest naar Flensburg voor zijn zoektocht naar schoenen voor het weekend, ik was ook maar gelijk op zoek gegaan naar een regenpak en Marieke naar laarzen. Na bijna de hele ochtend gezocht te hebben heb ik geen regenpak gevonden en had Marieke wel laarzen gevonden, maar hadden ze maar 1 laars in haar maat en de andere in een kleinere maat, dus is Marieke afgehaakt en had ze alsnog net als mij nog niks. En 's middags moest hij zijn schoonmoeder even naar de dokter brengen, dus gingen we nog in Sønderborg zoeken; weer zonder succes helaas.

Vrijdag 29 augustus hebben we onze zoektocht vervolgd en hebben na een hele dag rondstruinen uiteindelijk wat gevonden, allebei niet wat we precies zochten, maar het kwam in de buurt; een poncho en stevige wandelschoenen. Ach het voldoet.

Zaterdag 30 augustus zijn we 6 uur 's ochtends vertrokken onderweg naar de eerste rally van het weekend; Gammelrand Svebølle, Offroad 4x4 Rally. Omdat het meer een hindernis baan was was er niet veel actie dat in beeld gebracht kon worden, al met al was het toch een leuke ervaring en heb er toch 10 foto's aan overgehouden die wel te gebruiken waren haha. (De foto's kan je zien op mijn fotografie pagina; https://www.facebook.com/pages/Deborah-Jonker-photography/331754086963966 )

In de avond naar een bed & breakfast geweest, heerlijk gedoucht en geslapen en uiteindelijk toen we 's ochtends wakker werden stond er al een heerlijk ontbijtje klaar voor ons.

EN DAN ZONDAG 31 AUGUSTUS GINGEN WE NAAR GP DANMARK!! Dit was gewoon GE-WEL-DIG! Excuses voor de enthousiaste hoofdletters en uitroeptekens, maar dit was echt iets dat ik van mijn levensdagen niet gemist zou willen hebben. Ik had bijna het gevoel dat ik een VIP was, ik had een kaartje dat ik bij de "Presse" hoorde en kon gewoon doorlopen en kon op veel plaatsen staan op het circuit waar bijna niemand mag komen, dus dat waren geweldige plaatsen om te fotograferen! De foto's van GP Danmark zijn ook binnenkort (zodra ik ze geselecteerd en bewerkt heb) online op mijn fotografie pagina op facebook; https://www.facebook.com/pages/Deborah-Jonker-photography/331754086963966

En uiteindelijk hebben we gister (maandag 01 september) al wat foto's bewerkt, maar ze zijn nog lang niet allemaal bewerkt, want het zijn er zo veel haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Nordborg

Denmaaaaarrkk.

Stage in Denemarken.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Stage, kerst en oud en nieuw.

16 December 2014

Kleine update.

10 December 2014

Ziek en koud.

02 December 2014

En verder

26 November 2014

Wat gaat de tijd snel
Deborah

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 4426

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Denmaaaaarrkk.

Landen bezocht: