De afgelopen 2 weken.. - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu De afgelopen 2 weken.. - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu

De afgelopen 2 weken..

Door: Deborah Jonker

Blijf op de hoogte en volg Deborah

18 November 2014 | Denemarken, Nordborg

Woensdag 05-11-2014 heb ik foto's spotvrij gemaakt

Donderdag 06-11-2014 hetzelfde gedaan als woensdag

Vrijdag 07-11-2014 heb ik foto's gemaakt van de katten in de studio, dit was een hele uitdaging, want we moesten ze lokken met voedsel (garnalen) om stil te zitten, waardoor Oscar (kat) al Ib's vinger open geklauwd had toen hij de garnaal uit Ib zijn hand probeerde te grijpen.

En die avond kwamen mijn ouders langs om een weekendje te blijven :)

Zaterdag 08-11-2014 zijn mijn ouders en ik naar Aarhus geweest, was zelf daar nog niet in het centrum geweest (alleen in de Ikea), dus was wel nieuwsgierig, hebben een gezellig dagje ervan gemaakt en als afsluiter daar bij de Starbucks wat koffie gedronken (jup Starbucks is verschrikkelijk duur, maar ik heb thuis geen koffie, dus bij elke mogelijkheid die mijn ouders kregen namen ze wat koffie). In de avond hebben ze gezellig bij de houtkachel gezeten en films gekeken.

Zondag 09-11-2014 mijn ouders Sønderborg laten zien en lekker uit wezen waaien op het strand daar.

Maandag 10-11-2014 later begonnen met stage en zodra mijn ouders weg waren weer bezig geweest met foto's bewerken.

Dinsdag 11-11-2014 foto's bewerkt en later op de dag langs de garage gegaan omdat mijn banden uitgebalanceerd moesten worden, helaas is dat niet gebeurd i.v.m. verkeerde velgen.

Woensdag 12-11-2014 Ib en Kirsten uitgezwaaid, want die gingen naar Parijs tot zondag voor Paris Photo. Zelf wat bezig geweest met bewerken en series kijken.

Donderdag 13-11-2014 bij de enige vriend die ik in Denemarken heb langs geweest in Haderslev, wat erg gezellig was en ik ben blij dat ik hier zelfs een vriend heb. :)

Vrijdag 14-11-2014 weer een beetje wezen bewerken en voornamelijk wezen gamen (was niet helemaal fit, dus wou binnen blijven)

Zaterdag 15-11-2014 voornamelijk wezen gamen en series kijken (aangezien ik niet helemaal fit was)

Zondag 16-11-2014 nog steeds niet fit, dus lekker gegamed :)

Maandag 17-11-2014 in de ochtend wat bewerkt en gepraat met Ib over hoe het in Parijs was. In de middag langs een oud soort boerderij geweest om foto's te maken bij een presentatie (ik hield de flitser vast)

Dinsdag 18-11-2014 foto's spotvrij gemaakt en foto's bewerkt.

* In de tijd dat Ib en Kirsten in Parijs waren kwam ik elke dag een kijkje nemen bij de katten wat waarschijnlijk geen goed idee was, want ze stonden voor mijn deur te miauwen en krassen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Nordborg

Denmaaaaarrkk.

Stage in Denemarken.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Stage, kerst en oud en nieuw.

16 December 2014

Kleine update.

10 December 2014

Ziek en koud.

02 December 2014

En verder

26 November 2014

Wat gaat de tijd snel
Deborah

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4430

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Denmaaaaarrkk.

Landen bezocht: