Wat gaat de tijd snel - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd snel - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd snel

Door: Deborah Jonker

Blijf op de hoogte en volg Deborah

26 November 2014 | Denemarken, Nordborg

Ik kreeg even het besefmomentje laatst dat ik hier alweer 3 maanden ben.

Om even jullie op de hoogte te brengen wat ik de afgelopen week tot nu heb gedaan;

Woensdag 19-11-2014 ben ik wat bezig geweest met het bewerken van foto's.

Donderdag 20-11-2014 heb ik wat ideeën bedacht voor foto's en voorbeelden gezocht.

Vrijdag 21-11-2014 ben ik weer bezig geweest met foto's bewerken.

Zaterdag 22-11-2014 & zondag 23-11-2014 heb ik thuis wat zitten gamen, veel thee gedronken en geprobeerd de producten te vinden voor de foto's die ik wil maken; helaas was dat niet gelukt.

Maandag 24-11-2014 zijn Ib en ik op zoek gegaan naar de producten die ik nodig heb voor de foto's, in de middag met de kleine ferry naar de andere kant gereisd om de banden van Ib op te halen bij een Citroën garage & vervolgens weer op zoek gegaan naar de rest van de producten die ik nodig heb voor de foto's die ik wil maken.

Dinsdag 25-11-2014 hebben we de studio zo opgebouwd dat de producten mooi uitgelicht werden en zijn daar een best lange tijd mee bezig geweest en vervolgens heb ik 1 van de foto's gemaakt aan het einde van de middag.

Woensdag 26-11-2014 zijn de 's ochtends naar Flensburg (Duitsland) gereden omdat Ib daar wat boodschappen moest doen. En 's middags ben ik verder gegaan met de 2e foto; wat direct kon want we hebben de studio zo laten staan als de dag ervoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Nordborg

Denmaaaaarrkk.

Stage in Denemarken.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Stage, kerst en oud en nieuw.

16 December 2014

Kleine update.

10 December 2014

Ziek en koud.

02 December 2014

En verder

26 November 2014

Wat gaat de tijd snel
Deborah

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4432

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Denmaaaaarrkk.

Landen bezocht: