En verder - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu En verder - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu

En verder

Door: Deborah Jonker

Blijf op de hoogte en volg Deborah

02 December 2014 | Denemarken, Nordborg

Donderdag 27-11-2014 zijn we vroeg vertrokken om naar Kopenhagen te gaan, omdat Ib een opdracht kreeg van de Citroën dealer daar om foto's te maken van de Citroën Cactus en de Citroën Jumper. Onderweg ben ik vaak in slaap gevallen in de auto. Eenmaal bij het bedrijf aangekomen even gepraat met de mensen daar (Ib voornamelijk, ik kan geen Deens haha) en even wat thee gedronken voor we met de Cactus op pad gingen, op zoek naar een mooie omgeving om deze auto te fotograferen. Het viel wel op dat Ib echt gewend is om automaat te rijden, want schakelen ging hem niet al te best af haha. Na wat uurtjes heeft Ib de auto in meerdere omgevingen gefotografeerd, zodat het bedrijf later een keuze heeft welke ze willen gebruiken. Eenmaal terug bij het bedrijf hebben we even wat gegeten, wat super ongemakkelijk was, want ik versta helemaal niks. Uiteindelijk met de Jumper op pad gegaan, Ib heeft 2 foto's met deze auto gemaakt, want het was wat lastig om een locatie te vinden. Ik heb geen foto's van de auto's gemaakt, ik was de assistente zogezegd, maar heb wel wat foto's gemaakt met mijn mobiel van de omgeving haha. Na de tijd hoorde ik Ib en de vrouw achter de balie met elkaar praten en kreeg, ondanks dat ik geen Deens kan, door dat ze het over mij hadden doordat ik een paar woordjes wel kon plaatsen wat het moest betekenen en niet lang erna vroeg de vrouw hoelang ik nog stage liep hier in Denemarken en hoe het mij beviel, vond het wel leuk dat ze interesse toonde.

Vrijdag 28-11-2014 bezig geweest met de foto's bewerken die ik gemaakt had in de studio, was een lange klus om alles perfect te krijgen. Na stage kwamen Bart en mijn broer Danny langs, hele avond wat zitten gamen tot laat haha.

Zaterdag 29-11-2014 met Bart en Danny naar Flensburg gegaan, daar een blikje Curryworst Energy gehaald, wat verschrikkelijk smaakte en in de avond een pasta pizza gegeten, we moesten het gewoon proberen. Van de rest weer de hele avond zitten gamen tot laat.

Zondag 30-11-2014 heeft Danny tot 4 uur geslapen, dus zijn we nergens heen geweest. Je zult het nooit raden, maar we hebben de hele dag zitten gamen, ik alleen niet tot laat, want moest de volgende dag wel gewoon stage lopen.

Maandag 01-12-2014 in de ochtend opgeruimd en de jongens hebben zitten gamen tot ze vertrokken om 1 uur. Ik ben deze dag bezig geweest met fotograferen.

Dinsdag 02-12-2014 Ib is in Aarhus tot ongeveer 2 uur, dus ben bezig met voorbereidingen voor een foto die ik in de studio ga maken, en bezig met deze blog haha. Hopelijk kom ik nog aan de foto toe, want ik ben niet fit en het is koud in de studio.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Nordborg

Denmaaaaarrkk.

Stage in Denemarken.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Stage, kerst en oud en nieuw.

16 December 2014

Kleine update.

10 December 2014

Ziek en koud.

02 December 2014

En verder

26 November 2014

Wat gaat de tijd snel
Deborah

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 4441

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Denmaaaaarrkk.

Landen bezocht: