Om toch maar weer up-to-date te zijn. - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu Om toch maar weer up-to-date te zijn. - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu

Om toch maar weer up-to-date te zijn.

Door: Deborah Jonker

Blijf op de hoogte en volg Deborah

04 November 2014 | Denemarken, Nordborg

Even update-je van de afgelopen week;

Dinsdag 28-10-2014 heb ik foto's bewerkt/geselecteerd voor wat ik uiteindelijk in ga leveren.

Woensdag 29-10-2014, eigenlijk hetzelfde als dinsdag haha.

Donderdag 30-10-2014 heb ik foto's spotvrij gemaakt (oude foto's met krasjes enzo) & het was mijn moeder haar verjaardag :P

Vrijdag 31-10-2014 om 10:00 vertrokken naar Kjellerup voor een rally die daar 31-10 & 01-11 plaats vond. In de middag de stages verkend zodat we wisten waar we het beste konden fotograferen. En om de stages te vinden was ik degene met de kaart die Ib aanwijzingen gaf waar hij heen moest rijden. Later die dag nog even rondgelopen tussen de auto's en uiteindelijk Nederlanders tegengekomen die meededen aan de rally, als het al niet bijna onmogelijk is Nederlanders te zien in Denemarken kwamen ze ook nog eens uit een plaats geen halfuur verder van waar ik woon haha. In de avond begon de rally pas en hebben we foto's gemaakt.

Zaterdag 01-11-2014 maar 4,5 uurtjes slaap gehad, vroeg ontbeten, want de eerste rally (waar wij bij gingen fotograferen) startte om 08:00. De hele dag foto's gemaakt bij verschillende stages en uiteindelijk waren we 7 uur terug in Nordborg. In de avond kwam Bart nog even aankakken met mijn winterbandjes en nieuwe ruitenwissers. :P

Zondag 02-11-2014 winterbandjes onder mijn auto geplaatst en nieuwe ruitenwissers erop gezet, van de rest een lekker lui zondagje waarin Bart en ik voornamelijk hebben zitten gamen.

Maandag 03-11-2014 bezig geweest met het selecteren van de foto's. Bart heeft tot lunchtijd GTA V gespeeld en ik na de lunch weer terug naar NL gegaan. In de middag ben ik nog steeds bezig geweest met het selecteren van de foto's van de rally.

Dinsdag 04-11-2014 heb ik de geselecteerde foto's bewerkt en na de lunch weer wat foto's spotvrij gemaakt voor Ib.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Nordborg

Denmaaaaarrkk.

Stage in Denemarken.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Stage, kerst en oud en nieuw.

16 December 2014

Kleine update.

10 December 2014

Ziek en koud.

02 December 2014

En verder

26 November 2014

Wat gaat de tijd snel
Deborah

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4446

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Denmaaaaarrkk.

Landen bezocht: