Zo druk.. - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu Zo druk.. - Reisverslag uit Nordborg, Denemarken van Deborah Jonker - WaarBenJij.nu

Zo druk..

Door: Deborah Jonker

Blijf op de hoogte en volg Deborah

28 Oktober 2014 | Denemarken, Nordborg

Het spijt me voor het niet updaten, maar het is de laatste weken zo druk geweest.

Dus maar even een snelle samenvatting van de afgelopen weken (maand volgens mij al);

Ik heb Marieke voornamelijk geholpen met de opdrachten die we moesten maken, door model voor haar te staan en mee te zoeken naar locaties. Daarnaast heb ik mezelf met wat architectuur foto's bezig gehouden.

Ook zijn we in deze maand nog naar een offroad rally geweest, weer bij Jyllandsringen en weer een vol weekend bij Padborg Park geweest voor races.

Van de rest heb ik een tatoeage genomen op mijn pols en heb ik een geïnfecteerde niet opgelopen.

Ennnnn zaterdag (25-10-2014) is Marieke weer terug naar Nederland vertrokken en sindsdien ben ik hier alleen.

En gister (27-10-2014) ben ik bezig geweest met het bewerken van wat foto's en 's middags ben ik samen met Ib naar Flensburg geweest omdat Ib boodschappen moest doen.

  • 31 Oktober 2014 - 12:10

    Nieneke:

    Hee Deborah,

    Heb je al weer een nieuwe opdracht? Ik dacht dat je met architectuur bezig zou gaan. Ik heb op de site van Ib gekeken, maar daar kon ik niets vinden over jullie stage. Vind ik jammer.

    Groeten Nieneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Nordborg

Denmaaaaarrkk.

Stage in Denemarken.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Stage, kerst en oud en nieuw.

16 December 2014

Kleine update.

10 December 2014

Ziek en koud.

02 December 2014

En verder

26 November 2014

Wat gaat de tijd snel
Deborah

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 4450

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Denmaaaaarrkk.

Landen bezocht: